מודל לאסוול
מי(מוען)-״המרכז האוניברסיטאי אריאל
בשומרון.
אומר מה(מסר)-המרכז האוניברסיטאי אריאל בשומרון קורא לנו לבוא ליום הפתוח
באוניברסיטה
למי(נעמן)-פונה לקהל הרחב,בעצם לכל מי שקורא את הפרסומת הזו(בעיקר אנשים שרוצים
להתחיל ללמוד באוניברסיטה).
באיזה ערוץ(האמצעי באמצעותו מועבר המסר)-המסר מועבר באמצעות פרסומת שנמצאת באינטרנט ,בטלוויזיה וגם ברדיו.
באיזו השפעה(תוצאה)-התוצאה היא שאנשים בוחרים אם ללכת ליום הפתוח או לא ללכת ליום הפתוח.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה